W dniu 27.09.2017r. odbyło się Walne Zebranie Rady Rodziców na którym uchwalono sugerowaną kwota składki
na Radę Rodziców w roku szkolnym 2017/2018 to 30,00 z?. Kwota ta jest składką dobrowolną, to Rodzice decydują w jakiej wysokości dokonają wpłaty. Liczymy się z Państwa zdaniem, czekamy na propozycje, uwagi i opinie dotyczące RR, jednocześnie pragniemy w imieniu całej Rady podziękować i prosić o dokonywanie wpłat. W trosce o Państwa wygodę, proponujemy kilka możliwości wpłat: 1. konto Rady Rodziców (w tytule proszę podać imię i nazwisko dziecka/dzieci oraz klas?) 2. Skarbnik klasy 3. Sekretariat szko?y Wpłat można również dokonywać bezpośrednio Członkom RR na dyżurach w trakcie zebrań Rodziców w szkole lub na Festynach współorganizowanych przez RR.
w dniu 24.10.br Konkurs "PREMIA ZA WPŁATY". Jest to III edycja tego konkursu, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Rodziców. Zachęcamy wszystkie Klasy do udziału.
REGULAMIN KONKURSU RADY RODZICÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. MARIUSZA ZARUSKIEGO W PUCKU
BUDŻET UCZNIOWSKI Szkoły Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku I Edycja 2017/2018
Rada Rodziców zdecydowała o realizacji w bieżącym roku szkolnym akcji „Budżet uczniowski”. W założeniu to program podobny do działającego od dwóch lat w Pucku „Budżetu obywatelskiego”, lecz adresowany jest do uczniów naszej szkoły. To właśnie uczniowie złożą propozycje, na które następnie będą oddawać głosy. Pomysł polega na włączeniu uczniów w proces zgłaszania i decydowania o sposobie wykorzystania części funduszy Rady Rodziców. W I Edycji 2017/2018 na ten cel została przeznaczona kwota w wysokości 3.000 zł (RR przewiduje - w wyjątkowej sytuacji - możliwość powiększenia do kwoty 4.000 zł. Maksymalna wartość pojedynczego projektu to 1.500 zł. Projekty składają uczniowie, głosują uczniowie, a o wyborze projektów decyduje liczba otrzymanych głosów. Zgłaszanie projektów do dnia 26.11.2017 r. Ogłoszenie zakwalifikowanych projektów 3.12.2017r (Dzień Świąteczny)